REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej zapewniła 130 tys. miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej zapewniła 130 tys. miejsc pracy
– „Najmocniejszymi gospodarczo stronami wrocławskiej aglomeracji jest różnorodność zlokalizowanych tu przedsiębiorstw oraz innowacyjność wspierana przez 30 uczelni działających w regionie” – przekonywała Magdalena Okulowska, prezeska Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej (ARAW) podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu.
Hotel SKAL SPA**** w Ustroniu Morskim – II etapinwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel SKAL SPA**** w Ustroniu Morskim – II etap
Ustronie Morskie, Chrobrego 80
Hotel Active Sport Izeryinwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel Active Sport Izery
Świeradów-Zdrój, Olszyna, Zakopiańska
Hotel Binkowski Resort (rozbudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel Binkowski Resort (rozbudowa)
Kielce, Szczepaniaka 42
Aparthotel Neon MikroLOFTYinwestycja
Pokaż inwestycję
Aparthotel Neon MikroLOFTY
Wrocław, Psie Pole, Bierutowska 2-2a
[Wrocław] Miejskie Centrum Rekreacji "Wyspa Skarbów"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Miejskie Centrum Rekreacji "Wyspa Skarbów"
Wrocław, Krzyki
Fabryka Bombardier Transportation Polska, ul. Fabryczna 12inwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka Bombardier Transportation Polska, ul. Fabryczna 12
Wrocław, Fabryczna, Fabryczna 12
Osiedle "Opoczyńska"inwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle "Opoczyńska"
Wrocław, Fabryczna, Opoczyńska 9-11
Osiedle "Willowa Aleja Maślice"inwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle "Willowa Aleja Maślice"
Wrocław, Fabryczna, Porajowska
Budynek mieszkalno-usługowy, ul. Kniaziewicza 19inwestycja
Pokaż inwestycję
Budynek mieszkalno-usługowy, ul. Kniaziewicza 19
Wrocław, Krzyki, Kniaziewicza 19
Zespół budynków usługowo-biurowychinwestycja
Pokaż inwestycję
Zespół budynków usługowo-biurowych
Wrocław, Śródmieście, Partyzantów 14
Zespół szkolno-przedszkolny, ul. Zwycięskainwestycja
Pokaż inwestycję
Zespół szkolno-przedszkolny, ul. Zwycięska
Wrocław, Krzyki, Zwycięska
Biurowiec, Muchoborska 14inwestycja
Pokaż inwestycję
Biurowiec, Muchoborska 14
Wrocław, Fabryczna, Muchoborska 14
Osiedle, ul. Cieszyńskainwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle, ul. Cieszyńska
Wrocław, Krzyki, Cieszyńska
Przebudowa ulicy Długopolskiejinwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa ulicy Długopolskiej
Wrocław, Krzyki, Długopolska
Kamienica Komuny Paryskiej 19ainwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica Komuny Paryskiej 19a
Wrocław, Krzyki, Komuny Paryskiej 19a
Osiedle BOinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle BO
Wrocław, Psie Pole, Bociania
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Znamy generalnego wykonawcę nowego hotelu w centrum Warszawy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Znamy generalnego wykonawcę nowego hotelu w centrum Warszawy [WIZUALIZACJE]
Stolica wzbogaci się o kolejny nowy obiekt hotelowy. Hotel Canopy by Hilton Warsaw, którego otwarcie zaplanowane jest na połowę 2026 r., będzie pierwszym hotelem lifestylowym marki w Polsce. Nowopowstający obiekt zlokalizowany będzie w samym sercu miasta, przy ulicy Wilczej 50/52, w miejscu dawnego Wilcza House. Obiekt zaoferuje 169 komfortowych pokoi.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
REKLAMA